Post by obagaldiapound on Mar 8, 2022 12:01:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tower Craft - Block Building ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tower Craft - Block Building IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää helmiä hakkeroida ▞▞▞
▞▞▞ Tower Craft - Block Building 2022 version ▞▞▞
Mahtavaa, mutta mikä todella tekee minut surulliseksi, on se, että et voi käynnistää peliä uudelleen 😞
Ei huono pelinä, mutta se on vain tornipeli
Se on yksinkertainen peli mukavilla animaatioilla ja mukavalla koneistolla. Kyllästyy aika nopeasti kyllä. Pidän vain sormeasi näytöllä ja rakennus rakennetaan.
Anteeksi aikainen arvostelu. Jos voit lisätä päivityksen, jossa peli on mainokseton. Plz tee tämä päivitys. Kiitos!
liian paljon mainoksia ja erittäin myöhässä
Sisältää liiallisen määrän mainoksia, mukaan lukien "KATSO TÄMÄ MAINOS TAI TAPPAMME TÄMÄN KISSAN" -pelin, joka on täysin huomionarvoista, eikä sillä ole edes offline-ammattia, vaikka se on käyttämätön peli.
Se on hieno peli, mutta joskus saan teippaushaasteen, joudun vapauttamaan kissan myös puskuroinnin aikana se jäätyy koko pelin
ok peli, mutta äänet ovat ärsyttäviä ja on monia lisäyksiä kaiken hyvän pelin
Se on paras peli, koska siinä ei ole mainoksia, mutta jos haluat kopioida jotain, sinun tulee painaa mainoksia kaikki pelit, joita pelaat, ja he laittavat ja menevät myös pelaamaan kanssamme, että niin hauskaa hei
Se ei edes pinoa rakennusta oikein, mikä ärsyttää minua, tämä voisi olla hyvä sovellus, jos vain korjasit ongelman.
Mielestäni tämä peli on hyvä, mutta siinä on paljon mainoksia ja jos haluat kehittää asioita, sinun on katsottava mainos
Rakastan pelin ideaa ja minecraft-teemaa, mutta mainoksia on liikaa, saat palkkion mainosten katsomisesta, mutta kaikki mitä teet, vain katso mainoksia.
Tower Craft - Block Building حکمت عملی oosm
Vakavasti mitä helvettiä mainoksissa on... tuon napautustapahtuman jälkeen... kaikki vaatii lisäystä lyhyeksi tehostukseksi.....
Virhe, joka tekee pelistä pelikelvottoman, jos se sanoo vain 888 kerroksen päässä pilvistä eikä lataa torniasi.
Tower Craft 3D : Construction Stratégie wzp
Rakenna torni ilman pelaamista, rakenna vain tornisi Mxm hölynpölyä
Ihme ajanhukkaa. Nopeatempoista ja hauskaa. Mutta minulla on muutamia ideoita, joiden uskon tekevän pelistä hieman hauskempaa mielestäni, ensimmäisen arvovallan ja helmiä hahmoasioista, jotka avataan kymmenen tason välein. Muuten täydellinen.
kiva peli
मिन्दुस्त्र्यि (Mindustry) कार्रवाई ehgr
Hauskaa hetken, ja kyllä, se muistuttaa minecraftia.dusnt näyttää olevan paljon siinä, jopa tyhjäkäynnillä. Napauta vain huoneen tyyppiä ja pidä peukaloa dwn.On nautinnollista katsella lohkojen putoamista, ja siellä on paljon mainokset eivät ole toistaiseksi häirinneet paljoa. Jos pidät Minecraftista, mutta sinulla ei ole paljon kärsivällisyyttä, kokeile tätä. Muuten ole minun kaltaiseni ja pelaa vain Minecraftia. Ainoa ehdotus on fysiikka. tornit ovat hulluja, n ne eivät koskaan toimi r/l:ssä Haluaisin nähdä todellista fysiikkaa rakentamisessa
Ah, joo, tässä pelissä on kyse pohjan naputtelusta ja pohjassa pitämisestä, mutta sen muotoilu on mahtava. OK.
Monissa mainoksissa näillä kehittäjillä on oltava enemmän pelejä kuin mainoksia, mutta he eivät tee tätä. En välitä mainoksista, mutta tämä on naurettavaa, jos he laittavat mainoksia, kun haluat saada bonuksen, niin hienoa, mutta jos sanon, että ohita mainos, en halua bonusta, he pelaavat joka tapauksessa yhden, miksi ihmeessä otin ohituksen etkä saa bonusta. Tämä on typerin strategia, ja tällaiset sovelluskehittäjät pitäisi vetää pois Play Kaupasta.
Tämä peli on todella hyvä Minulla on ollut tämä sovellus noin 1 vuoden ja kuukauden ajan, en ole edes pelannut sitä uudelleen, koska olen rakentanut ja päivittänyt kaiken ja pelasin tätä peliä, se on todella hyvä.. kun unohdin avata WiFini tai avata tietojani Tuntuu pahalta, koska en voi katsoa mainoksia saadakseni lisää rahaa, kun sitä eniten tarvitsin😞
Tower Craft 3D - Bina Bangunan Strategi ohu
Melko kunnollinen peli, mutta pakotetut AD:t eivät ole...
Yksi asia, jota en pidä tässä pelissä, on se, että se kiduttaa Kitty-kissoja laavan alla, enkä todellakaan pidä siitä, mutta hänen pelinsä ei ole niin hienoa
Tower Craft 3D – Gra Budowlana Strategie tzse
Tämä on hauska peli ja rakastan Minecraft-tyyliä (en vain tiedä, onko se laillista, joten pidä se mielessäsi, jos haluat tukea peliä). Tämä peli on TÄYNNÄ mainoksilla, voit pelata sitä tekemättä haastetta, lisäominaisuuksia tai avaamatta hahmoja. Näissä asioissa on myös paljon palkkaa...kuten niitä on kaikkialla. Voit pelata tätä peliä PTW:nä ilmaiseksi, se ei vain ole yhtä nautittavaa. Pelaa omalla vastuullasi, mutta ainakin se on hyvää aikaa.
Kiva, mutta täytyy katsoa rakennustasi äläkä muuta rakentamiseen tarvittavia asioita. Se hämmentää karkkia pulloihin, olin valmis rakentamaan sen, mutta se muuttui
Noice, ja pidän minecraftin kaltaisista lohkoista ja tulostaulukosta. Ja ota lentokonetila käyttöön ilman mainoksia.
Peli on hyvä ja kaikki, mutta palasin noin 3 tuntia myöhemmin ja menetin kaiken, enkä pystynyt rakentamaan mitään
Loistava peli, sinun täytyy vain pitää sormeasi ja puomi viiden tähden luokitus eri tavalla. En malta odottaa, kunnes Heaven ilmestyy
Toivon, että voisin katsoa taaksepäin edellisiin rakentamiini kerroksiin ja nähdä, mitä ihmiset tekevät
Pelasin noin 2 päivää ja sitten peli katkesi ja aina kun kirjauduin sisään, se vain sanoo, että olen kerroksessa 1, kun minulla oli noin 300 kerrosta ja kun päivitin sen, ajattelin, että se vain korjaa sen, mutta se ei toimi, joten tekisin sano, että pelaa peliä vaarassa, mutta se on myös helppo peli ja joskus rentouttava, mutta sano vain, että älä pelaa sitä, jos et halua menettää kaikkia tietojasi. PLS KORJAA PELI TAI IHMISET EIVÄT PELAA SITÄ
jätkä, se on yksi parhaista peleistä, joita olen koskaan pelannut, mutta sammuta wifi cus, niin saat paljon mainoksia, mutta rakastan peliä, jota kutsutaan nimellä tower craft
Kehittäjät, jos luette tätä, antakaa minulle hyvä, järkevä vastaus siihen, miksi minun ei pitäisi ilmoittaa tästä Mojang Studiosille. Tämä ei ole edes alkuperäinen. Voisin tehdä saman Minecraftissa ilman mainoksia. Joten, mieti kahdesti, ennen kuin säädät kuuluisaa peliä vain vähän. Voi joo, pikkukuva repii pois Minecraftin, Blockcraftin, repeämän version. Olen yllättynyt, että tätä ei ole vielä poistettu. Mutta se tulee.
Tämä olisi saanut paremman arvostelun, jos peli ei alkaisi potkaista minua ulos joka kerta kun avaan pelin ja yritän rakentaa tornia
Hyvä peli, mutta mainosten täytyy viilentää sitä
se on niin hyvä, mutta siellä on mainoksia, mutta peli on hyvä
se on siistiä ja kaikkea, mutta milloin pelaan sitä kuten minecraftia?
Gamelay on ansa! Täysin hauskaa ja loistava tapa viettää vapaa-aikaa. Asioita, jotka haluan seuraavaan päivitykseen: 1. Portaat, jotka ovat järkeviä edellisen kerroksen mukaan (jotkut vain menevät avaruuteen) 2. Kuun hahmot tunkeutuvat lattioiden/seinien läpi. Haluaisin ehdottomasti korjauksen. 3. MARS!
Pelin mainokset muissa sovelluksissa ovat loukkaavia. Häviänyt pelaaja oli henkisesti vammainen henkilö, jota kuvataan arvolla -200iq. Mainonta on rasistista. On peruutettava
Toivon todella, että olisi olemassa tapa lopettaa mainosten katsominen sen turhaan se ei anna sinulle rahaa niistä, joten se on joko korjattava tai poistettava pelistä tai on mahdollisuus olla katsomatta niitä!!!!!!
Eikö olekin hienoa, pidän siitä paljon. Sinun pitäisi luultavasti saada se. Uusi teema on mahtava. Pääset niin pitkälle! Olen niin innoissani Marsista, joten mielestäni kaikkien pitäisi pelata peliä!!!!!!
Tämän pelin kehittäjät ovat aivan hölmöjä, pelissä on niin paljon mainoksia, että sitä tuskin voi pelata. Kun teet haastekierroksen, saat "palkita" kultaa ja hahmon, jonka saamiseksi sinun on katsottava mainos, etkä voi kieltäytyä, joten periaatteessa sinun TÄYTYY katsoa lisäys.
Peli on hyvä, mutta en saa palkintoa, kun katson mainosta, toivottavasti korjaatte tämän ongelman
Kerrat Lehtinen
melko hyvä peli, siinä pitäisi olla verkkovierailujärjestelmä, jotta voit palata kerroksiin, mutta siellä on paljon mainoksia
(Tämä peli on niin fani ja minulla on ongelma) siellä on niin paljon mainoksia
Ei huono peli, mutta silti erittäin hyvä 👌 joten annan sille 2 tähteä